2020-07-28

Oferty pracy

Informacja o wynikach naboru
 
w Miejskim Przedszkolu nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi
 
w ZSP nr 5 w Katowicach
 
stanowisko: referent
 
 
Dyrektor ZSP nr 5 w Katowicach informuje, że w wyniku zakończenia
procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Klaudia
Gierszendorf-Bryska
zamieszkała w Katowicach
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydatka spełnia wszystkie wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o
naborze, wykazała się wiedzą niezbędną do pracy na stanowisku referenta,

 

uzyskała najwyższą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.
 

 

NABÓR KANDYDATÓW DO ZATRUDNIENIA


  Ogłoszenie o naborze nr 1 /2023 z dnia 13.11.2023 roku

na stanowisko referenta  

Miejskiego Przedszkola Nr 67 z Oddziałami Integracyjnymi w Katowicach

Dyrektor Zespołu Szkolno–Przedszkolnego Nr 5 w Katowicach

al. Roździeńskiego 82, 40-203 Katowice

ogłasza nabór na stanowisko referenta

 

Wymiar etatu 1
Miejsce wykonywania pracy Katowice, Al. Roździeńskiego 88
Rodzaj umowy umowa o pracę
Termin podjęcia pracy 01.12.2023
Wymagania niezbędne związane
ze stanowiskiem referenta
a. posiadanie obywatelstwa polskiego;
b. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
c. niekaralność;
d. wykształcenie minimum średnie;
e. staż pracy zawodowej – minimum 2 lata;
f. znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy dot. zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości;
g. umiejętność obsługi komputera / Windows, pakiet Office, Referent/ oraz urządzeń biurowych;
h. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku;
i. aktualne badania lekarskie i sanepidowskie;
Wymagania dodatkowe a. umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej;
b. posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dyskrecja, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, odporność na stres, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa;
c. znajomość zasad żywienia;
d. aktualna wiedza w zakresie Dobrej Praktyki Higienicznej GHP i Dobrej Praktyki Produkcyjnej GMP oraz podstaw systemu HACCP;
e. znajomość obsługi komputera / Windows, pakiet Office, Internet / oraz urządzeń biurowych;
f. umiejętność redagowania pism;
g. preferowane doświadczenie na tym samym stanowisku lub ukończone szkolenie z zakresu „intendent w placówkach oświatowych”
h. preferowana znajomość programów m.in. wizja.net, QNT przedszkola, samodzielny referent.
Do obowiązków referenta w przedszkolu należeć będzie a. zaopatrywanie przedszkola w sprzęt i żywność – prowadzenie ewidencji;
b. organizacja pracy kuchni, sporządzanie jadłospisów;
c. administracja (prowadzenie akt osobowych, rejestracja i archiwizowanie dokumentów);
d. prowadzenie gospodarki materiałowej w przedszkolu; coroczna i okresowa inwentaryzacja środków trwałych i pozostałych;
e. rozliczanie opłat za przedszkole;
f. prowadzenie kartotek ilościowo i wartościowo;
g. prowadzenie na bieżąco raportów żywieniowych;
h. obliczanie, kontrolowanie stawki żywieniowej;
i. prowadzenie dokumentacji magazynu zgodnie z obowiązującymi przepisami; HACCP oraz GMP i GHP
 
Ponadto:

a. wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora, wynikających
z organizacji pracy w placówce;
b. przestrzegania obowiązujących wewnętrznych przepisów i zarządzeń;
c. przestrzegania terminów okresowych badań lekarskich pracowników oraz ważności pracowniczych książeczek zdrowia.
Warunki pracy a. pełny wymiar czasu pracy;
b. miejsce pracy - Katowice al. Roździeńskiego 88
c. praca terminowa;
d. praca przy komputerze;
e. praca wymagająca współpracy z innymi pracownikami przedszkola oraz umiejętności radzenia sobie ze stresem w kontaktach bezpośrednich lub telefonicznych z rodzicami i innymi osobami;
Wymagane dokumenty 1. list motywacyjny;
2. CV;
3. Dowód  osobisty do wglądu;
4. dokumenty potwierdzające wykształcenie;
5. świadectwa pracy;
6. oświadczenie o niekaralności;
7. dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe;
8. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
9. ważna książeczka do celów sanitarnych;
10. aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie;
11. referencje;
12. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119/1) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
Termin i miejsce składania dokumentów 1. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Katowicach al. Roździeńskiego 82  w godz. 9:00 – 15:00 w nieprzekraczalnym terminie do 24 LISTOPADA 2023 r.
2. Dokumenty powinny znajdować się w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko referenta”.
3. Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
4. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 5 w Katowicach zostaną dołączone do jego akt osobowych.
5. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie ZSP nr 5 w Katowicach przez okres 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów za pokwitowaniem odbioru.
ZSP nr 5 w Katowicach nie odsyładokumentów kandydatom. Po upływie 3 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacja o wynikach naboru 1. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana Biuletynie Informacji Publicznej.
2. Jeżeli w ciągu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru istnieje konieczność ponownego obsadzenia tego samego stanowiska, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku innej osoby spośród kandydatów, o których mowa w art. 13a ust. 1. Przepis art. 13a ust. 2 stosuje się odpowiednio.

 

 

Klauzula informacyjna:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 5  w Katowicach, al. Roździeńskiego 82, 40-203 Katowice.
2. Administrator przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować
w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: e-mail: iod@jednostki.cuw.katowice.pl, telefonicznie: 32-606-13-23 pisemnie na adres siedziby Administratora.
4. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to, że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu.
5. Pani/Pana adres e-mail nie będzie udostępniany innym podmiotom, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
7. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..